بهترین نرمافزار مدیریت اسناد ابری در رده ی خدمات محتوای اتوماسیون گردش کار برای تیمها و شرکتها با هر اندازه – ارائه شده بر روی یک پلت فرم ابری.
مدیریت کامل اسناد و اتوماسیون گردش کار را از طریق یک برنامه واقعی SaaS دریافت و به سطوح جدیدی از بهرهوری دستیابی پیدا کنید.
اطلاعاتِ کامل، ایمن و در دسترس تنها راه اطمینان از تصمیم گیری هوشمند است.
DocuWare ضبط سوابق کارمندان، فایل های منابع انسانی، اسناد تجاری و سایر اطلاعات را در یک سیستم دیجیتالی به طور خودکار انجام می دهد. سپس، کارکنان می توانند از گردش کار غنی استفاده کنند و بدون زحمت اطلاعات را در فرآیندهای تعریف شده و خودکار جابجا ودر هر مرحله تصمیم گیری واضحی داشته باشند.