با چاپگر DocuWare، می توانید به راحتی اسناد خود را با استفاده از عملکرد چاپ از داخل برنامه های دیگر مانند ERP بایگانی کنید.
چاپگر DocuWare به شما این امکان را می دهد که به سرعت اسناد را در DocuWare از تقریباً هر برنامه ای به سادگی با استفاده از دستور چاپ ذخیره کنید. فقط کافی است DocuWare Printer را از پنجره «Print» هر برنامه انتخاب کنید.
در حین چاپ، چاپگر DocuWare یک PDF از سند ایجاد می کند و آن را در سینی اسناد دیجیتال شما یا مستقیماً در فایل کابینت قرار می دهد. برای اسناد استاندارد، مانند صورتحسابهای خروجی، قیمتها یا برآورد هزینهها، ایندکس های سند مستقیماً از سند خوانده میشوند – این بدان معناست که اسناد شما میتوانند به طور کاملا خودکار بایگانی شوند!