ابزارهای تخصصی و نرم افزار مدیریت اسناد و اتوماسیون گردش کار، دیگر نیازی به برنامهریزی طولانی و دشوار ندارد. ابزارهای دیجیتالی در عرض چند روز پیادهسازی میشوند و به شما این امکان را میدهند تا فرآیندهای تجاری مانند پردازش صورتحساب و مدیریت کارمندان را خودکار کنید.
راهحلهای ابری از پیش پیکربندیشده در راستای جایگزینی گردش کار دستی، مبتنی بر کاغذ و مستعد خطا با فرآیندهای سریع، سازگار و خودکار به صورت تخصصی طراحی شدهاند و هزاران پروژه دیجیتالی موفق را راهاندازی میکنند. مهم ترین مشخصه ی بسته های از پیش پیکربندی شده مبتنی بر ابر، استقرار سریع آنهاست.
بسته های از پیش تنظیم شده
خدمات پیچیده حرفه ای را فراموش کنید. فوراً از یک سیستم از پیش پیکربندی شده که با تخصص به دست آمده از ۳۰ سال تجارت و هزاران پروژه دیجیتالی موفق ساخته شده است، بهره مند شوید.
مبتنی بر تکنولوژی ابری
به سرعت و مقرون به صرفه بر اساس یک محیط SaaS ایمن فرآیندهای سازمان خود را خودکار کنید و از آمادگی و مقیاس پذیری آینده اطمینان حاصل کنید.
اجرای سریع
سهولت استفاده، استقرار سریع و ادغام به صورت out-of-the-box، ارزشی بالا به تیم شما ارائه می دهد که در عرض چند روز راهاندازی و اجرا می شود- از جمله آموزش کاربر.